onsdag 31 oktober 2012

Stafflikort

Har använt papper från Prima  Tea - Thyme Collection och
först har jag Cypress Rose och
 på detta pappret har jag 3d-lackat rosenknopparna.
Sedan är det Marcella och här har jag lagt crackle accents på "ränderna".
Sist är det Linsey och då sydde jag lite i kanten och 
över den fina spetsen som ni kan hitta HÄR




Dessa två stämplarna köpte jag på mässan i Göteborg men de finns
HÄR hos Porslinsblomman oxå.



Här ser man att jag lagt crackle accents på "ränderna" och 3d-lack på rosenknopparna
Hörnet stansade jag ut och embossade med klart pulver




Ett hörn med härliga blommor .
Porslinsblommans alla blommor hittar ni HÄR.
Hittade en tårtbitscharms i min låda och fäste den bland blommorna.

Fortsatte med blommorna ner i kortet och satte dit några halvpärlor
finns i både 3mm och 5mm och i många färger.
De kostar endast 9:- per karta och de är så många att man
riktigt kan strössla ut dem på sitt alster.



Om man viker upp kortet helt finns det lite plats att skriva på





Ett litet kik sett lite uppifrån



Det var allt från mej denna gången.
Hoppas att vi ses om en vecka igen.

Kramisar



5 kommentarer:

  1. vilket störtskönt kort, vilken stämpel :-)
    Som alltid har du så ombonade kort..trycker på gilla knappen..

    SvaraRadera
  2. Härligt! Och vilken rolig stämpel!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort. Gillar papperen mycket & alla fina dekorationer.

    SvaraRadera
  4. Skönt och harmoniskt kort... härligt.
    Alla små detaljer som gör det så fint.

    Ha en fin dag.

    SvaraRadera