onsdag 28 november 2012

Det man lånar måste man lämna tillbaka

Ibland händer det att man behöver låna nåt av en vän
Då kan det ju vara trevligt att lämna tillbaka det man lånat
i lite snyggare "kläder"  ;-)

Jag började med att göra en tags i enfärgad CS och sedan fick den en
överdel i papper från Prima / Challis Tea-Thyme .
Sydde ihop kanterna för hand.



Dekorerade med dessa fina blommor & blad
 som ni kan hitta HÄR



Satte dit en bomullspets



La lite crackle accents på endel ställen på pappret



Både 3 mm & 5 mm vintagepärlor har jag använt och
dessa finns i flera färger



Har fäst en bit av pappret Prima / Marcella Tea-Thyme
runt om en karta med värktabletter.



Tänkte att en litet paket med nåt gott i oxå kunde passa bra.
Så jag har klätt in en liten smällkaramell  finns HÄR

Strösslade lite med 3 mm vintage pärlorna



Även här har jag dekorerat med lite blommor och dessa finns HÄR
Bladkvisten har jag stansat ut med denna diesen från Poppystamp



Textstämpeln har jag stämplat med Distress Ink och sedan
embossat med klart pulver


Primas papper som jag har använt ligger i
Vad sägs om 7:- istället för 10:- / st


Ha det så gött så ses vi om en vecka.



1 kommentar: