onsdag 1 maj 2013

Fiskar

Japp det har jag i massor på mitt födelsedagskort.
Jag har använt enfärgad CS och sedan pappret
Fish Farm från Fancy Pants
(Kunde inte hitta just detta pappret men klicka HÄR så kommer ni till deras andra papper)

Jag satte ett band i olika längder och 
på dessa satte jag 5mm halvpärlor



Satte  plastlinser över några av fiskarna



Ett hörn med några blommor och blad och
så fäste jag ett litet pärlhjärta

Slog i några öljetter trädde ett band igenom och
 hängde som avslutning en charms i.

 


Insidan har jag klätt med samma papper som framsidan.
Har stämplat med Distress Ink både texten och fiskarna




Ha en underbar vecka








3 kommentarer:

  1. Här var det ju ännu finare:)Såååå snyggt med plastlinsen. Du är så duktig att få till det där lilla extra:) Kram

    SvaraRadera
  2. Så snygga dina stämplade fiskar blev, är dem jag gillar allra mest men hela kortet är fullt med idéer och inspiration och så snygga färger och allt! ♥
    Massor med kramar
    Åsa/Busan

    SvaraRadera