onsdag 15 maj 2013

Läckert med drag

Jag gillar att sätta dit en dragkedja på mina kort ibland.
Här har jag sytt fast det för hand och bakom draget
ser man hur pappret ser ut på andra sidan.

Jag har använt pappret Tropical - Fancy Pants och
enfärgad CS

Ett metallhörn och några 5 mm halvpärlor finns med.
Jag har oxå satt några 3mm halvpärlorbladbandet.
Tänkte att det kunde se ut som blomknoppar.


Vid draget satte jag några rosor och ett fint litet hänge



Ramen runt texten har jag färgat med Distress Ink - picked raspberry och
sedan har jag embossat med klart pulver



Insidan klädd med samma papper och här har jag oxå 
stämplat två hörn.



Ha de gött


2 kommentarer:

  1. Som alltid jättefint. Snyggt med grattisskylten. Ha det bra kram

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jättefint med dragkedjan på ditt kort.
    Tack för titten!

    SvaraRadera