onsdag 26 juni 2013

En för mej ny vikning

Jag har testat en vikning jag såg HÄR

Enfärgad CS till basen och sedan är det pappret
 vet ni det ligger i rea kategorin och 
kostar bara 7 kr 


Jag har satt några läckert gröna rosor tillsammans med gula blad
Jag satte även två utav Say it in Crystals Pink bland rosorna och 
en söt bomullspets finns oxå med






Några gröna 5 mm halvpärlor passade bra



Jag satte några halvpärlor högst upp på tagsen så blir det lite
lättare att dra fram den.

Här bakom den lilla draken från Vilda Stamps
har jag använt en av de nya puncharna som ni hittar HÄR



Och vänder man på tagsen så ser man att även här har jag använt en av
de nya puncharna som ni hittade HÄR



Ses igen om en vecka





3 kommentarer:

  1. Vilket häftigt kort! :-)
    Rosa/grönt är alltid rätt!
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt kort och en trevlig vikning som jag absolut måste testa. Tack för tipset.
    Kram!:)

    SvaraRadera
  3. Superfint kort! :)Den är rolig att göra :)Kram

    SvaraRadera