onsdag 19 juni 2013

Sprillans ny Punch

Har ni sett att Porslinsblomman/Scrappweb har tagit in
Martha Stewarts nya punchar som man stansar 
fina rundlar med,

Jag har skaffat mej startkittet och 2 mönster utöver
det man får med i startkittet.

Jag har använt Flower Arches till detta kortet och då
har jag bara stansat något mer än halva framsidan på kortet.
Man kan nog hitta på mycket med dessa punchar eftersom man kan stansa
runt med ett sånt stort papper som 12" x 12" .
Kanonbra till er som gör LO:ns

Jag har satt papper på insidan av kortet och det är 

En drös med halvpärlor, ett snyggt metallhörn och
ett läckert nätmönstrat band



Liten blombukett med några blad och ett band jag lagt i veck.
Bandet hittade jag bland mina egna men HÄR finns
Porslinsblomman/Scrappwebs band
Satte även en metalldekoration med en liten halvpärla här.



Så här ser kortet ut på framsidan när man öppnar det


Insidan blev såhär.



3 kommentarer:

  1. så himla snyggt. Måste nog titta på dessa stansar. kanske nån som vill bo hos mig:) Kram

    SvaraRadera
  2. Så himla fint kort och roligt att pröva med ny punch den var snygg.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Marita, va du kan hitta på
    Skitsnyggt!!

    SvaraRadera