måndag 19 augusti 2013

Ett rosa kort med ny Bildmålarstämpel

                                                      Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
                                                 Du hittar allt material inne i webshopen
 
Nu har jag haft ett par veckors ledigt från mitt dt-uppdrag.
Idag drar jag igång igen och visar ett kort med en söt liten
tös från Bildmålarna som nyligen släpptes till försäljning.
Du hittar de nya stämplarna HÄR
Mönsterpapper från Fabscrap. Jag har använt både fram och baksida.
 
Motivet från Bildmålarna har jag färglagt med Distress Markerpennor
på akvarellpapper. Jag tycker de pennorna är enkla att färglägga med,
och det går fort att få till ett motiv.
 
Jag har en demo på Youtube om du vill se hur jag färglägger.
                                                   Klicka HÄR så kommer du direkt dit.
 
 
Två olika spetsar bakom motivet.
Jag har satt fast dem med häftapparat, tycker det är smidigt
och håller bra.
Fina halvpärlor, både stora och små i samma färg.


Lilla kakservetten bakom motivet hittar i i Scrapwebs shop.
De är väldigt användbara, och kostar inte många kronor för
en hel packe. Det har kommit in flera olika storlekar och märken.
Bakom motivet ser du även ett nät,
det hittar du HÄR
 
Ett tips!
Jag har länge letat en rosa matta, som är lite större än den jag har.
Nu har jag hittat den, rosa, stor OCH magnetisk! Den är såååå bra!
Du hittar den HÄR
 
Kul att du ville kika in idag, och jag hoppas jag kunde
inspirera dig till att scrappa.
 
 
Om du vill kika in i min blogg, klicka bara på mitt namn här under.

 


 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Såå läckert och såå rosa!! Ett riktigt Åsa-kort idag med många fina detaljer att njuta av: sött motiv, vackert färglagt, ljuva rosor, kakservett och nät, spetsar och pärlor!! Jag smälter!!
    Krm!!

    SvaraRadera
  2. Åhhhh sååå himlans gulligt


    Kraaaam

    SvaraRadera