onsdag 28 augusti 2013

Julkort

Det blev ett enkelt julkort  men med en alldeles underbar Tomte på insidan.

Jag har använt enfärgad CS och 
sedan julpappret Here comes Santa - Reminisce

Framsidan av kortet sitter en bit från samma sida som Tomten och
sedan en bit från den andra sidan och den har jag stansat i med 

Satte en bit av nätmönstrat band under stämpeln som
jag har stämplat med Distress Ink och sedan embossat.
Satte en Antique Bronze Snowflake straxt under.




Röda rosor och både metallblad och vita blad som jag glittrat lite på.



Två metallhörn varav det ena klippte jag bort liiite på



Så kommer här insidan med den heeeelt underbara Tomten .
Tänkte att man kunde skriva rätt på pappret på högra sidan
 finns ju massor med plats där :- ))



Visst är han väl fin denna Tomten


Hoppas att ni blev lite Julkortsinspirerade ;- ))





4 kommentarer: