måndag 26 augusti 2013

Pion design Vintage Garden

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar allt material inne i webshopen
 
Jag har fått ett underbart DT-paket med fina Pion designpapper
som heter Vintage Garden


Motivbilden är från ett av Pionarken.
Jag har använt Flourish Edge punch från Martha Stewart
på kanterna. Jag brukar kalla den "mustachstansen"
för jag tycker den ser ut som en mustach.
 
Bakom motivet sitter en fin kakservett och ett nät som
glittrar lite. Jag har även satt dit några små halvpärlor
i silver.
 
Ett fint silvrigt hörn i övre motivets hörn.
Bladband och några små blå och cremefärgade blommor.
Min egendesignade vänskapsstämpel i en liten kapsyl.
 
Kul att du ville kika in idag, och jag hoppas jag kunde
inspirera dig till att scrappa.
Om du vill kika in i min blogg, klicka bara på mitt namn här under.

 
 
 
 
 

7 kommentarer: