måndag 23 september 2013

Flower that blossoms

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar allt material inne i webshopen
 
 
Mönstrat papper från  Pion design,
serien heter Vintage Garden
Även bilderna finns på ett av arken.
 
 
Nederkanten av den gröna fotomattan bakom motivet är stansat med en
Martha Stewartstans. Den heter Doily Lace, och du hittar den om du klickar
 
 
En fin vit kakservett bakom motivet.
Jag har satt ihop några olika blommor i hörnet.
Ett ♥format band pryder kanten. Man köper det på metervara,
och det kostar 8 kr/m.
 
 
Jag hoppas att jag kunde inspirera dig idag,
och att du kanske hittar nåt skoj eller fint i webshopen.
 
Om du vill kika in i min egen blogg, klicka bara på mitt namn här under.

 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så ljuvligt kort med en söt bild och läckra färger!
    Många fina detaljer att njuta av!
    Kram!!

    SvaraRadera