onsdag 2 oktober 2013

Massa bling

Ett kort med enfärgad svart CS till basen och sedan pappret
BasicGrey/Persimmon Pumpkin spice och lite från pappret
BasicGrey/Persimmon Apple crisp , från det klippte jag ut
mönstret och satte i två olika längder plus att jag la lite
 GlossyAccents på alla prickarna.
Mellan  "raderna" satte jag pärlband med vita halvpärlor
(kunde tyvärr inte hitta det)




På samma ark som pärlbandet fanns det även band med
guldfärgade rhinestones. och jag satte en bit här där jag 
vikt ner kanten en liten bit.
Satte även en bit av naturfärgad spets här.



På nervikets flik har jag hängt en charms i en kedja.




Från rhinestonesbanden klippte jag loss några rhinestones och
spred ut dem vid blommorna
Lite olika färger på rosorna,  några rosenknoppar och så vita blad



Bakom texten har jag satt ett par "strutar" gjorda i svart och



Inuti är kortet klätt med samma papper som på framsidan och
här har jag oxå satt ett papper att skriva på och jag har
stansat vid hörnen med denna punchen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar