måndag 28 oktober 2013

Sjungande grabb i cool keps

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen
 

Jag har gjort ett kort som man kan använda som julkort om man vill.
Det är inte julfärger, man ibland tycker jag det kan va roligt att göra
julkort i andra färger än man vanligtvis använder.
På "To do list" kan man skriva in saker man vill komma ihåg inför jul, eller
helt enkelt skriva dit God Jul, om man vill ha en text.
 
Jag har använt Primas mönsterpapper Delight Collection
På kortstommen har jag satt guldig dekorationsväv.
Den finns i flera olika färger.
 
Stämpeln är en digital stämpel från Mo Manning som jag skrivit ut på
akvarellpapper och sedan färglagt med Distress Markerpennor.
 
Dessa distresspennor har jag använt:
Halsduk och lappar: Old paper
Hud: Tattered rose
Tröja: Vintage photo
Byxor, skor och keps: Walnut stain
Skugga runt: Weathered Wood
Marken: Pumice stone
 
Fina blommor och blad på sidan av motivet.
Här hittar du blommor och blad.
De små swirlarna har jag stansat ut med en die från Cherry Lynn.
 
Även ramen runt pojken är utstansad med en die från
Cherry Lynn. Förpackningen innehåller tre olika storlekar,
och det här är mellanstorleken.
 
Tack för titten!
Kika nu in i webshopen för att se alla fina saker hon har där.
 
 
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.
 
 
 
 
 
 

1 kommentar: