måndag 25 november 2013

Julkänslor

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen

Nu är det snart december, och snart kommer julkänslorna.
Spänning och förväntan för alla barn och julstök och pyssel för de vuxna.
Jag har gjort ett kort med de nya mönsterpapperna från Bo Bunny,
en serie som heter "Silver & Gold"
Jag har använt både fram och baksidor.
 
Motivet är en äldre stämpel som jag har hemma i mina gömmor.
Märket är hÄnglar & stÄnglar.
Motivet har jag färglagt med
 Distress Markerpennor och vattenpensel.
Jag har en demo på Youtube om du vill se hur jag färglägger.
      Klicka HÄR så kommer du direkt till demon.
Bakom motivet har jag satt en bit gasväv.
 
Några små söta rosor och en aster.
Du hittar dem bland Blommor och blad.
 
De små guldiga stjärnorna är ett band,
men jag har klippt en bit av och satt fast på papperet med granarna.
Det guldiga papperet med bubblor är stansat med en die
från Cherry Lynn som heter
 
 
Välkommen in till Scrappwebs webshop.
 
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Åh så läckert!! De där papperen gillar jag verkligen och att jag ääälskar den fina hÄngeln vet du ju redan!! Med din vackra färgläggning är hon oemotståndlig!!
    Kram på dig!!

    SvaraRadera