måndag 3 februari 2014

Lila kort till Alla ♥ Dag

 
Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen
 
Snart är det Alla ♥ Dag, och jag har tänkt börja i tid med mina kort.
Det här blev ett lila kort med de fina mönstrade arken ur pappersserien
 märket är Graphic 45.

Jag har använt en digistämpel från Mo Manning
som heter "Girl with sign"

Bakom motivet sitter en kakservett som jag gjort
i samma serie mönsterpapper med en doily-die
 
Lilla fjärilen i rosetten hittar du bland metalldekorationer,
 klicka HÄR
 
I kanten har jag stansat med en punsch som heter


Några fina blommor.
Du hittar dem om du klickar
 HÄR
Dessutom har jag använt en die från
Cherry Lynn som gör små veteax.
 
Alla ♥ Dagstämpeln är min egen design
och det går att hitta info om mina stämplar
 
Jag hoppas att du hittade lite inspiration här idag.
Välkommen åter!
 
 
Välkommen in till Scrappwebs webshop.
 
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.
 
 

1 kommentar: