måndag 17 februari 2014

Rosa med spets

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen
 
Idag bjuder jag på ett kort med ljuvligt fina papper och stämpel från
Bildmålarna. Mönsterpapperet ingår i serien
Det är ett 6" block med underbart fina papper.

Motivet är en stämpel från Bildmålarna.
Du hittar alla de nya fina stämplarna från Bildmålarna
om du klickar HÄR
Jag har stämplat motivet på ett akvarellpapper
med en vattenfast dyna, sen färglade jag motivet med
Distress markers. Vill du se hur jag färglägger kan du kika på min
 

Nätet bakom motivet heter
Du hittar en mängd fina blommor och blad.
Kika HÄR
 

Den fina kakservetten har jag stansat ut med en die
från Cherry Lynn Design.
 
 
Välkommen in till Scrappwebs webshop.
 
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.
 

2 kommentarer:

  1. Helt ljuvligt kort Åsa och en riktig sötnos till Mimosa som du färglagt så fint!! Att det där papperet är ett av mina älsklingspapper vet du och blommorna är också så läckra!!
    Kram!!

    SvaraRadera