måndag 7 april 2014

Fjärilar runt motivet

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen
 
Jag har gjort ett kort med fjärilar runt motivet.
Grattistexten är en die från Mandy,
den heter Grattis - rund
Jag har klippt bort det runda, och använde bara texten.
Det är så roligt att det kommit lite svenska texter på dies.
 
Motivet är en digistämpel från Mo Manning.
Runt motivet har jag satt en utstansad ram,
det är en die från Spellbinder som heter

Jag har satt fast två Band i kanten, jag vek dem dubbelt.
Jag häftade fast dem med häftapparat, och för att dölja
häftklamrarna satte jag fast ett par blommor.

Jag gjorde en egen tag av mönsterpapperet
 Fluttering heart från Reprint.
Den bruna tagen har Porslinsblomman i sin webshop.
Lilla fjärilen hittar du under Metaller.
 
Tack för att du kikade in idag,
skriv gärna en kommentar innan du kilar vidare.
 
Välkommen in till Scrappwebs webshop.
 
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.


2 kommentarer:

  1. Åh så snyggt Åsa!! Gillar särskilt den fina fjärilsnamn kring motivet (vackert färglagt som vanligt) och grattisdien i samma färg! De snygga banden uppe vid blommorna var en god ide - liftvarning på det!!
    Nu drar vi snart!! Längtar!!

    SvaraRadera
  2. Detta är ju såååååå fint

    Kraaaaam

    SvaraRadera