måndag 25 augusti 2014

Fabscraps papper

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia

Du hittar materialet inne i webshopen


Mönstrat papper från Fabscraps, 
papperet heter Vintage Buttons.

Lilla hÄnglarstämpeln är färglagd med distress markers.
Jag har stämplat henne på akvarellpapper med en vattenfast dyna,
sen färgla jag henne med pennorna och en vattenpensel.
Motivet är utstansat med en die från spellbinder.
Dien heter Timeless rectangle

En liten bit wellpapp sticker ut bakom motivet.
Jag har använt en vit, men här hittar du en annan färg som är fin.

Till höger om motivet har jag satt en bit juteväv
med några blommor ovanpå tillsammans med 
ett par blad och ett band.
Här kan du hitta det jag använt:


Välkommen in till Scrappwebs webshop.
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.


1 kommentar: