fredag 12 december 2014

1 ÅR + samtal till tomten.......

Hej nu är det fredag igen och det är min tur att blogga.
Idag är det 1 år sen jag skar ut min första sak på Cameon
och det har bara fyllts på här hemma,måste bara få säga att
jag Älskar Min Cameo!!!!
För att fira detta så "bjuder jag er på kaffe eller te"



Detta är skärfiler från SVG-Cuts.
Nog firat nu över till verkligheten igen och idag är det
nog dags att ringa till tomten för att höra om man får 
någon julklapp eller inte...detta är också en skärfil från SVG.CUTS





Detta är en liten läcker telefon som man kan gömma en liten gåva 
i tex eller bara lite godis,och sist men inte minst så kan man 
ju enkelt skära ur remsorna med Cameon till stjärnorna jag har flätat ,
sa jag att jag älskar min Cameo?
trevlig tredje Advent på er så hörs vi snart igen kram//Maria


5 kommentarer:

  1. Du gör så vackra och genomtänkta saker så man tappar hakan. Ditt sätt att få ihop färger som framhäver dina saker är fantastiska. Man bli glad av dina alster.

    SvaraRadera
  2. Oh tack Mia <3 du gör mig så glad,vill du ha kaffe eller te ? kramiz

    SvaraRadera
  3. Jag tar gärna en av var då båda är lika gott, lånar din underbara telefon och slår en signal till bagaren ;-)

    SvaraRadera
  4. Woooow vilka skapelser du gör.
    Dom är heeeelt fantastiska

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera